سرپرست شبکه بهداشت دیر : شاخص عملکرد بهداشت و درمان رضایت مردم است

16 اسفند 1393
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت : بهترین شاخص عملکرد شبکه بهداشت و درمان رضایت مردم است .

عادل مقدس در جمع کارکنان ستادی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با تشریح برنامه های خود در حوزه سلامت این شهرستان گفت : همه تلاش‌ها و فعالیت‌ها باید معطوف به جلب رضایت مردم و ارتقا سطح سلامت آنان باشد و ان‌شاالله با برنامه ریزی ، بکار گیری و استفاده از تمامی ظرفیت شبکه بهداشت و درمان بتوانیم به این هدف مهم دست یابیم .
وی با بیان اینکه خدمتی که در آن رضایت مردم وجود نداشته باشد مورد عنایت خدای بزرگ نیست ، گفت : ملاک و معیار سنجش عملکرد شبکه بهداشت و درمان رضایت مردم است و همواره در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد .
وی وجود کارکنان توانمند و متعهد در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر را سرمایه گران‌سنگی دانست و افزود : علی‌رغم کمبودها و کاستی‌هایی که معمولا در هر دستگاه و سیتم اداری وجود دارد اما همکاری و همدلی که بین کارکنان شبکه بهداشت و درمان و هدف مقدسی که برای این مجموعه تعریف شده است همواره بر مشکلات و نارسایی‌ها فائق آمده است .
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع در حوزه سلامت گفت : تکریم پرسنل و کارکنان حوزه سلامت نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌بایست شان و شخصیت آنان توسط ارباب رجوع مراعات ‌شود .
مقدس به لزوم داشتن برنامه عملیاتی در حوزه کاری اشاره و اظهار کرد : داشتن برنامه عملیاتی با توجه به اولویت‌های و نیازسنجی‌های حوزه سلامت شهرستان لازم است و همکاران بهداشت و درمان این برنامه را حداکثر تا اردیبهشت ماه تدوین کنند .
وی با بیان اینکه همواره از ارایه پیشنهاد و انتقاد استقبال می‌کنم تصریح کرد : در دوره مدیریتی خود ضمن استقبال از هرگونه انتقاد و پیشنهاد سارنده سعی در به کارگیری پیشنهادها و اصلاح روش‌و شیوه مدیریتی بر اساس انتقادهای سازنده خواهم داشت .

کلمات کلیدی:
عادل.مقدس     بهداشت.دیر    

تاریخ بروز رسانی:   16 اسفند 1393

تعداد بازدید:   ۱

چاپ خبر

ارسال نظر
ايميل :     
نام و نام خانوادگی :  
نظر :
 
حروف تصویر بالا :   
 
 

لینک به این صفحه
< >